VESIĆ: Nudim dokaze narodu da je DRAGAN ĐILAS običan lopov

Podeli vest sa drugima!
  • 130
    Shares

Gradski menadžer Goran Vesić jutros je, gostujući u Jutarnjem programu TV Pink, potvrdio da su podaci Saveta za borbu korupcije da je 2015. godine iz bilansa grada Beograda nestalo 500 miliona netačni, a svoje tvrdnje potkrepio je rešenjima iz 2013. godine na kojima se jasno vidi potpis tadašnjeg gradonačelnika Dragana Đilasa!

 

– Đilas je kriv što je taj novac nestao iz bilansa. Ja ne kažem da je uradio bilo šta protivzakonito, pretpostavljam da je i Savet za borbu protiv korupcije imao dobru nameru, ali mi za to nismo odgovorni – rekao je Vesić gostujući u Jutarnjem program TV Pink.

– Savet za borbu protiv korupcije objavio je jedan čudan izveštaj, u kojem je navedeno da je iz bilansa nestalo oko 500 miliona dinara potraživanja za neke dve firme u 2015. godini. To, naravno, nije tačno. Taj novac je nestao iz potraživanja rešenjem bivšeg gradonačelnika Dragana Đilasa – rekao je Vesić.

– Mi profesionalno radimo i to nema nikakve veze nema sa današnjom vlašću. Reč je o firmama Solo ivest i Piva invest. A ti ugovori datiraju iz 2009, raskinuti su i nestali su iz bilansa – dodao je gradski menadžer.

Osvrnuvši se na polemiku sa novinarkom Televizije N1 koja mu je na konferenciji za medije postavila pitanje o spornom izveštaju, Vesić je ocenio da način na koji izveštava ta televizija nema veze sa novinarstvom, već je deo političke kampanje.

– Razgovarao sam o tome sa Aleksandrom Vučićem, koji mi je rekao da mirnije treba da odgovorim na takve provokacije. Naime, kada sam u odgovor na pitanje naveo da je dokument iz perioda kada je grad vodio Đilas, novinarka mi je rekla da “ostavim Dragana Đilasa na miru” – objasnio je Vesić i dodao kako smatra da je vrlo neprofesionalno da novinarka na taj način brani bilo koga, pa i Dragana Đilasa, i optužuje sadašnju vlast za nešto što nije uradila.

 

– Privatna televizija ima pravo čak i da ima politički stav. Ali treba da bude jasno da je to ta politika napada na SNS, na toj televiziji gosti se rangiraju prema tome ko više mrzi Aleksandra Vučića, a sve u funkciji kampanje jedne stranke ili ličnosti, u ovom slučaju Dragana Đilasa – naveo je Vesić.
Gradski menadžer je podsetio i da je N1 jedina televizija koja nije izveštavala o objektima koji je bespravno hteo da gradi ujak Aleksandra Šapića.

S druge strane, gradski menadžer je istakao i rezultate akutuelne gradske uprave.
– Prihodi grada Beograda rastu, 200 miliona evra je veći budžet, prihodi od građevinskog zemljišta su na nivou planiranih… – napomenuo je Vesić.

IZVOR: INFORMER