SVE RAZOTKRIVENO! Pravi vlasnici SRPSKOG TELEGRAFA su Vučić i Goran Veselinović!

Podeli vest sa drugima!
  • 372
    Shares

Rodić je obelodanio i detaljno opisao kakvu je saradnju imao sa Lađevićem i Milovanovićem, te kakvim je sve njihovim ucenama bio izložen.

 

Aleksandar Rodić, predsednik “Adrija medija grupe”, saslušan je u SBPOK-u zbog lažnih optužbi da je naručio ubistvo bivših urednika Kurira Saše Milovanovića i Milana Lađevića! Rodić je obelodanio i detaljno opisao kakvu je saradnju imao sa Lađevićem i Milovanovićem, te kakvim je sve njihovim ucenama bio izložen.

– Na pitanje policijskog službenika kada su napustili firmu i zašto, izjavljujem da sam Milana Lađevića smenio s mesta glavnog urednika i stavio ga na poziciju savetnika direktora, nakon čega mu je prestao radni odnos. Ne sećam se tačnog datuma, ali bilo je neko proleće, mislim 2016. godine.

Milovanović je nakon mog povratka iz Austrije i razgovora sa mnom napustio firmu. Napominjem da je Milan Lađević nakon otkaza tužio moju firmu i tražio da se vrati na posao. Takođe, napominjem, nekoliko meseci pre gorenavedenih događaja Milan Lađević i Saša Milovanović, koji se tada nalaze na pozicijama glavnog urednika i direktora grupe, tražili su da se vide sa mnom nasamo.

Ja sam ih primio i tu su mi izneli da su upravo bili na razgovoru s Goranom Veselinovićem (kumom Aleksandra Vučića i vlasnikom novine “Ekspres” u kojoj je u sramnom intervjuu Joca Amsterdam najavio ubistvo Aleksandra Rodića), koji im je rekao da se s Aleksandrom Vučićem dogovorio da njih dvojica mogu da pređu kod njega, da naprave dnevne novine zajedno, i da će tako meni da slome obe noge.

Rekli su mi da bi oni i pored toga ostali kod mene da rade, ukoliko im ja isplatim po 90.000 evra, kako bi obezbedili svoje porodice. Nakon toga sam doneo odluku da Lađevića smenim sa pozicije glavnog urednika, nakon čega mu je prestao radni odnos, i postavio sam novog glavnog urednika Ratka Femića – naveo je Rodić na saslušanju i dodao:

– Na pitanje policijskog službenika da li se sećam da sam u tom razgovoru rekao Saši da ide u Blic ili novine Alo, izjavljujem da je Milovanović kod mene radio kao direktor grupe i da ja to njemu nisam rekao. Po mom povratku iz Austrije, Milovanović me je sačekao, tražio razgovor sa mnom nasamo, i rekao mi da će ostati u firmi i da neće napustiti firmu ukoliko njega postavim i za glavnog urednika Kurira, jer je on ugovorio uređivačku politiku s Vučićem i da je to sve u dogovoru s Vučićem. Ja to nisam prihvatio i nakon tog razgovora Saša Milovanović napušta firmu – obelodanio je Rodić.

 

(Espreso.rs / Kurir)

FOTOMONTAŽA: Miloš Ćupurdija