SNS BRINE O SVOJIMA! POLA MILIJARDE DINARA otišlo za Informer, Srpski telegraf i Pink

Podeli vest sa drugima!
  • 115
    Shares

U izveštaju Agencije za borbu protiv korupcije precizno je navedeno gde je Srpska napredna stranka potrošila ogroman novac.

 

Srpska napredna stranka nije štedela novac za predizbornu kampanju, pa je tako samo na oglašavanje u medijima potrošila 501.369.674 dinara!

Od ove sume skoro trećina novca otišla je u džepove otvoreno prorežimskih medija, koji u stopu prate predsednika Aleksandra Vučića i izveštavaju o svakom njegovom koraku.

U izveštaju Agencije za borbu protiv korupcije precizno je navedeno gde je SNS potrošila ogroman novac. “Pinku”, “Informeru” i “Srpskom telegrafu” otišlo je 145.378.063 dinara, i to “Pinku” 118.001.483,19, “Informeru” 19.512.640, a “Srpskom telegrafu” 7.863.940 dinara. Informerov portal dobio je 4.558.899 dinara.

Ništa manje novca nije dobila ni Radio-televizija Srbije, kojoj je Srpska napredna stranka platila 107.085.984 dinara, ali ni Prva televizija, kojoj je Vučić u toku predizborne kampanje uoči redovnih predsedničkih izbora za oglašavanje platio, ni manje ni više, nego 105.345.764 dinara.

Nešto manje, ali takođe ozbiljnu sumu novca, dobila je i televizija “Hepi”, u čiji se budžet slilo 74.000.000 dinara.

Budžet dnevnog lista “Politika” pre redovnih predsedničkih izbora postao je veći za 12.521.715 dinara, dok su “Novosti” dobile 21.364.932 dinara.

U ruke dnevnih novina “Alo” otišlo je 8.801.357 dinara, dok je dnevnim novinama “Blic” za oglašavanje u predizbornoj kampanji plaćeno 29.491.025. Sajtu “Blica” takođe za oglašavanje plaćeno je 13.916.044 dinara.

Televizija “Studio B” dobila je 5.367.600 dinara, Tanjug 3.000.000, RTV Bor 120.960 dinara, portal “Srbijadanas” 899.709… Dnevni list i portal “Kurir” dobili su 27.724.000, a portal “Espreso” 442.800 dinara.

Inače, odmah u maju je Agenciji za borbu protiv korupcije deset od jedanaest učesnika predsedničkih izbora u Srbiji blagovremeno podnelo izveštaj o troškovima kampanje u elektronskoj i pisanoj formi. Kako je tada navela Agencija, izveštaj nije podnela samo organizacija “Dosta je bilo”, čiji je kandidat bio Saša Radulović, dok izveštaj koalicije oko SNS zbog obimnosti nije bio dostupan na sajtu Agencije.

Sad je potpuno jasno zašto je toliko obiman bio izveštaj Srpske napredne stranke, kada je samo na medije i oglašavanje potrošeno više od 500 miliona dinara, a ostale troškove da ne pominjemo.

 

(Espreso.rs)