NOVI VLASNIK TELEVIZIJE! Da li ovi ljudi dobijaju OTKAZ?

Podeli vest sa drugima!

Advertisements

Jučerašnja vest da je Antena grupa prodala 100 odsto vlasništva u svojim medijima Srđanu Milovanoviću izazvala je veliku pažnju javnosti.

 

Dok se neki pitaju kako je moguće da samo nekoliko dana nakon što je za Kopenikus dobio 195 miliona evra, Milovanović kupi posao Antena grupe za 180 miliona, i šta stoji iza toga, drugi, obični građani plaše se da bi ovom odlukom situacija u medijima bila još gora.

O Milovanoviću se piše da je blizak Srpskoj naprednoj stranci, a barem prema komentarima na našim društvenim mrežama građani misle da će ovim „poslovnim potezom“ u Srbiji zavladati takozvani medijski mrak. Kao prvi koji će „odleteti“ sa kanala TV Prva i O2 koje su „ušle u paket“ Antena grupe, navode se Tatjana Vojtehovski i njena emisija „Život priča“, Veče sa Ivanom Ivanovićem i „24 minuta sa Zoranom Kesićem“.

 

Srđan Milovanović, bivši suvlasnik „Kopernikusa“ i novi vlasnik televizija „Prva“ i „O2“, portala b92.net i „Play radija“ uverava da neće biti promene uređivačke politike.

„Nikakvih promena, samo će na O2 biti mnogo više sporta“, obećava Milovanović.

Da ne treba paničiti uverava i Zoran Kesić, autor popularne emisije 24 minuta, koja je poznata po angažovanoj kritici režima, a emituje se na TV O2.

 

“Ne brinite, emisija 24 minuta je bezbedna”, poručio je Kesić u izjavi za Danas.

Advertisements

On je za “Danas” dodao da novi vlasnik “samo može da bude srećan što je dobio takvo blago”.

“Blago njemu! Naravno, kada kažem ‘dobio blago’ podrazumevam dobio samo da ga gleda. Ne sme da se pipa. Što bi deca rekla može al’ samo iz moje ruke. A pred nama je obaveza da se ne uljuljkujemo visokim rejtinzima i ljubavlju gledalaca, već da se i pred novim vlasnikom iznova dokažemo još boljom, oštrijom i smešnijom satiričnom kritikom politike i društva naglasio je Kesić.

 

Vojtehovski i Ivanović se još nisu oglasili.

Inače, novi vlasnik je televizije sa nacionalnim frekvencijama kupio za 180 miliona evra, a potvrdio je da će kupovina televizija biti obavljena preko njegove firme na Kipru, prenosi portal Raskrinkavanje.

 

I dalje se čeka odluka Komisije za zaštitu konkurencije koja treba da proceni da li bi ova akvizicija narušila fer tržišne uslove, ali Milovanović smatra da je to gotova stvar.

“Naravno da može da se desi da odluka bude negativna, ali ove dve televizije nemaju 40 odsto učešća u tržištu tako da mislim da će biti pozitivna, kaže Milovanović za Raskrinkavanje.

On ističe i da mu, kada je u novembru prodao „Kopernikus Technology“, motiv nije bio kupovina ove dve televizije. Tvrdi i da Telekom nije imao nikakvog uticaja na njegovu odluku da kupi „O2“ i „Prvu“, gde, kako uverava, neće biti promena uređivačke politike.

 

(Izvor: Bizlife.rs)

Advertisements