Naprednjački tabloid “Palež” dobio 7 miliona iz budžeta

Podeli vest sa drugima!
  • 24
    Shares

Činjenica je da obrenovački mesečnik Palež od 2011. godine egzistira nelegalno.

 

NJegov izdavač brisan je iz registra Agencije za privredne registre, a od 16. jula ove godine i sam list je izbrisan iz registra medija APR-a, ali Palež ne samo da i dalje nesmetano izlazi već dobija i znatna novčana sredstva iz budžeta opštine, što je skandal koji epilog mora da dobije pred sudom.

 

 

Naime, prema računici Saveza za Obrenovac u periodu u kome deluje nelegalno, tabloid Palež, naklonjen vladajućoj Srpskoj naprednoj stranci, od opštine Obrenovac, gradskih preduzeća i PRO TENT-a dobio je najmanje sedam miliona dinara. Po našim zakonima državni organi, lokalna samouprava i javna preduzeća ne mogu da na bilo koji način finansiraju, oglašavaju se, sklapaju bilo kakve ugovore o poslovnoj saradnji sa neregistrovanim medijima. I pored toga Palež je, iako formalno pravno ne postoji, niti bi smeo da izlazi, inkasirao značajnu sumu novca.

 

AUTOR: Danas.rs