SUD PRESUDIO! Informer i Vučićević moraju da plate 100,000 zbog laži!

  • 623
  •  
Advertisement

Apelacioni sud u Beogradu doneo je presudu po kojoj odgovorni urednik Informera Dragan Vučićević i izdavač Insajder tim mora da plati 100.000 dinara uredniku BIRN-a Slobodanu Georgievu zbog povrede ugleda i časti.

 

Kako se navodi na javno.rs, presuda je doneta zbog objavljivanja neistina na naslovnoj strani Informera i stranama dva i tri tog lista, u tekstu pod naslovom “Hteli da otmu 23.200.000 evra”, u kojem se tvrdi da EU daje milione za rad BIRN-a, koji potom ucenjuje da budžetske pare dobije firma iz EU.

 

Osuđeni su dužni da sumu uplate u roku od osam dana od prijema presude, a na ime naknade nematerijalne štete za pretrpljene duševne bolove zbog povrede ugleda, časti i prava ličnosti objavljivanjem netačnih informacija, navodi se u obrazloženju presude.

Advertisement

Vučićević je, takođe, kao odgovorni urednik Informera, dužan da ovu presudu objavi bez komentara i bez odlaganja, i to najkasnije u drugom narednom broju dnevnog lista Informer nakon prijema presude.

 

Georgiev je pokrenuo postupak pred Višim sudom u Beogradu još u martu 2015. godine.

Urednik BIRN-a smatra da iako je doneta pravosnažna presuda, slučaj će biti okončan tek kada odgovorni urednik Informera i Insajder Tim ispune svoje obaveze iz presude, odnosno kada isplate novac i presudu objave.

 

“Do tada, slučaj nije zatvoren”, navodi on.

 

N1 SRBIJA

Advertisement